Ocenenie MasterCard Obchodník s potravinami získalo Tesco
Rzhodol nezávislý prieskum verejnej mienky rozhodol.
Nezávislý prieskum verejnej mienky rozhodol, že cenu MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013 získala spoločnosť Tesco Stores SR, a.s..
Cenu si vážime predovšetkým pre jej zákaznícky rozmer. Práve zákazníci rozhodli o tom, že sme v našej kategórii zvíťazili. Preto aj ocenenie považujeme za veľký záväzok neustále zlepšovať naše služby a ponuku, vyhlásil Martin Dlouhý, generálny riaditeľ spoločnosti TESCO STORES SR, a.s., ktorý cenu včera osobne prevzal.
Súťaž MasterCard Obchodník roka si podľa organizátorov kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Ceny v ôsmych kategóriách sa udeľujú podľa výsledkov prieskumu verejnej mienky od nezávislej agentúry INCOMA GfK.
Včera večer získalo Tesco i tretie miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii TOP značka v obchode za svoju kampaň Zapatrošení Šmolkovia v Tescu. Ocenenie udeľuje odborná porota a súťaž prebieha pod záštitou Zväzu obchodu a cestovného ruchu. Každé ocenenie nás uisťuje, že svojou prítomnosť na Slovensku prispievame nielen ku skvalitneniu maloobchodu, či zvyšovaniu zamestnanosti, ale i k zákazníckej spokojnosti, pokračuje Martin Dlouhý.
V minulom roku za svoje kroky bližšie k zákazníkom a celkové pôsobenie na trhu spoločnosť obdŕžala cenu ViaBona – Prozákaznícka firma roka 2012. Porota ocenila projekt Tesco Potraviny domov. Rovnako Tesco získalo i druhé miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii Top značka v obchode vďaka novému radu potravín Vitakids, vyvinutému špeciálne pre deti.